Har vi döpt vår tävling till som vi ska arrangera på nationaldagen på banorna utanför boulehallen. Det blir första gången på 23 år som det arrangeras en utomhustävling i Linköping så nu hoppas vi på att anmälningarna rullar in så vi kommer upp till så många att det känns befogat att genomföra tävlingen.
Så har du och en tilltänkt spelkamrat, det är mixed dubbel som gäller, inte redan anmält er – gör det nu!
Samtidigt ingen tävling utan arrangörer. Vi söker ett par tre personer som kan vara behjälpliga med sedvanlig kioskhantering. Vi ska inte servera något mer avancerat än varm korv och mackor. Anmäl ditt intresse till ordforande@lejonkulan-pc.se
