Vi tvingas ställa in vår tävling Nationalkulan som var tänkt att hållas på våra utomhusbanor den 6 juni.
Skälet är att antalet anmälda lag är så lågt att det inte kan bli en intressant tävling.
Vi beklagar att det blev så här och vill framföra vårt tack till de lag som trots relativt stora resavstånd anmälde sig.
